söndag 27 september 2009

Pysselsöndag

Ja, vädret var ju minst lika spännande idag som igår, så vi har stannat inomhus.
Kan vara skönt det också ibland :D
Jag känner att pysselsuget börjar ta sig tillbaka mer och mer, så idag har jag hunnit med att knåpa ihop några bokmärken :D
Flaskkorten och tändsticksaskarna jag gjorde igår försvann iväg på marknad i Eslöv i morse.
Får se vad som kommer med tillbaka igen. Kan ju alltid hoppas att några har blivit sålda i alla fall :D

I morgon är det dags för ett besök hos läkaren och barnpsykologen igen.
Det ska vägas och mätas och så får vi troligtvis med oss ett recept på medicin hem som vi ska prova.
Hoppas så innerligt att det ska hjälpa honom att må bättre.
I övrigt så vet jag inte vad veckan har för innehåll. Vi tar det som det kommer, som vi så ofta måste göra eftersom de flesta aktiviteter och möjligheten att genomföra dem beror helt på J:s dagsform.

Nä, nu kliar det minsann i pysselfingrarna igen, så det är bäst att smida medan järnet är varmt ;-)

Ha en fridfull söndag!

9 kommentarer:

  1. Tack för din hälsning. Ser att du är duktig på pyssel, jättesöta kort. Förstår också att du har ett barn som går på läkarbesök, hoppas att medicinen blir bra nu. Och vilken vacker fönsterspegel du hade i högerkanten.
    Ha nu en mysig kväll
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Tack för titten,vilka underbara kort du har pysslat ihop,har pyslat ihop lite kort jag också i helgen.
    kram o ha det så gott
    ninni

    SvaraRadera
  3. Tack för hälsningen hos mig, nu ska jag kika lite på din blogg...
    Ha det bra!
    Kamomilla

    SvaraRadera
  4. Hej! Läste lite om din pojke och förstår att ni har det jättetufft och han också! Jag är förskollärare på en förskola och träffar ju barn ibland som har diagnos/på väg att få. Min erfarenhet är ändå att det finns mycket hjälp att få och att medicin har hjälpt många. Jag tänker på dig och hoppas allt blir bättre! Stor kram från Maria

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Tack för din hälsning. Vilka fina bokmärken du har gjort. Hoppas du får en trevlig vecka!
    Kram Frida

    SvaraRadera
  6. Hej och tack för att du kikade in hos mig :)

    Vilka fina kort du gjort. Jätte snygga!

    Har också en del pyssel som ligger och väntar. Men jag har så mycket annat just nu.

    Ha en fin dag.

    Kram Viveka

    SvaraRadera
  7. Tack för besöket och den goa kommentaren!

    Så fina bokmärken du har gjort!! Ett tips för mig till skolan..

    Hoppas att det ordnar sig med sonen...

    Varma Kramar ifrån Sanne!

    SvaraRadera
  8. Hej och tack för att du kikade in hos mig!

    Ser att du har pysslat ihop fina små kort... roligt att göra!

    Förstår att du har jobbigt med din lille pojke... Hoppas att det blir bättre!

    Kram
    MArie

    SvaraRadera
  9. Verkligen fina kort du gör.:-) Kram

    SvaraRadera