lördag 26 september 2009

Det ska böjas i tid...

Det som krokigt ska bli, säger de som vet.

Så därför har jag börjat knåpa med julpyssel alla redan. Hittade lite gamla tändsticksaskar och flaskkort som jag gjorde förra året, så jag kunde inte låta bli att göra några till *hihi*

Såhär långt har jag kommit hittills med det lilla pysselmaterial jag fortfarande har kvar efter min stoooora utrensning i början av sommaren då varken tid eller känslomässig ork fanns till pyssel.
Måste erkänna att jag blir sugen på att återuppta det emellanåt men jag vet inte... *velar*

Bilderna är i bästa fall skitdåliga, men ni får försöka stå ut ändå tills vidare *s*






Nu är det snart dags för lite mys i soffan med stora och lilla pojken :-D
Herr mittemellan skickades till farmor i morse och återkommer inte förrän imorgon ;-)
Ha en skön lördag, mina damer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar