tisdag 15 september 2009

Hosta och slipdamm

Hujedamej, tror baske mig att jag håller på att bli sjuker. Hostar som en besatt och ont i halsen så idag kan jag inte påstå att solen står som spön i backen direkt *brrr*
En riktigt ruggig dag.
Hade helst velat klara september ut innan vi drog igång värmen i huset, men sån tur ser vi inte ut att ha.

Projekt trapprenovering går sin gilla gång. Har i princip fått bort allt lim, och gubben har testat att slipa lite, och ta mig tusan, det kan nog bli bra :-D Bara det inte dammade så förbenat *hostar och frustar*

I övrigt så händer det inte så mycket just nu, åtminstone inget av intresse för er *s*
Jo, jag har ju glömt att visa; mamma hade med sig mina allra första skor när hon var på besök. Så tjusiga sååå *hihi* Har inte hittat "rätt" plats för dem än, men jag funderar vidare så får vi se var de slutligen hamnar.


Har möblerat om lite på tallrikshyllan också, ju. Några delar ur Rosina Wachtmeisters söta kattservis har fått flytta dit tills vidare.





Men nu för det dags att trava iväg och hämta de stora vildbasarna på dagis.

Vi hörs!

1 kommentar: