tisdag 15 september 2009

Jag, en skåpoholic!

Alltså, jag begriper det inte. Trots att vi redan har det alldeles för trångt, så kan jag inte låta bli att kika på Blocket efter en massa nya pryttlar.
Framför allt, så dras jag emot avdelningen "skåp" *hmmm*
Finns ju sååå många vackra gamla linneskåp och dylikt som folk säljer för struntsummor emellanåt *trånar*
Gubben här hemma får väl dåndimpen om jag säger att han får åka på fler upphämtningsuppdrag *fniss* "Vart ska du ha det där, då? Vad ska du ha det till?"
Tja, alltid får det väl plats nånstans?! *fniss*

Nä, bäst att släcka ner Blocket en stund. Här ska lagas lite middag till 3 hungriga pojkar.
Kokt korv med pepparrotssås och potäter står på menyn idag. Ni antecknar, väl? ;-)

Häpp!

*hoppar in igen* Förresten, är det någon som har en aning om varför varenda inlägg jag skriver börjar sjuttioelva rader nedaför rubriken? *kliar sig i loppboet*

*studsar ner till spisen igen*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar