fredag 2 oktober 2009

Fredagsmys!

Idag är det fredag *gilla* Nog för att alla dagar ser nästan likadana ut när man går hemma, men av någon anledning så känns veckosluten som helg när det är höst *fniss*

Idag har jag planterat en massa rosor som kom med posten igår kväll :D Hoppas de tar sig, bara :-D
Kunde inte låta bli att beställa 4 stycken amaryllislökar inför julen heller *hmmm*

Annars har det varit en lugn dag. Barnen har varit lediga från dagis så det har mest busats runt här hemma :-) Egentligen är jag lite sugen på att ge mig ut till skogs och samla lite material så jag kan knåpa ihop ett par kransar. Man blir ju så himla sugen när man surfar runt hos er och insuper en massa härlig inspiration :-) Men vi får se hur det blir, kanske jag tar det i morgon istället när gubben är hemma och kan vara "barnvakt" (varför säger så många karlar det när de pratar om att ta hand om sina barn medan frugan gör annat?! *suck* :-o) Eller så kanske vi rentav ger oss iväg allihop :-)

Hoppsan, nu är småfolket osams, hör jag. Bäst att gå in och medla.
På återseende :-D

Ha en fin helg!

4 kommentarer:

  1. Så roligt att märka att jag inte är ensam om att ha amaryllislökar på gångs... ;O)
    Skön helg!

    SvaraRadera
  2. Vad skönt det låter att ha en skogs promenad framför sig! Jag borde också ge mig ut, men det är riktigt ruskväder här i dag! Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Usch ja...här är det också riktigt uselt väder med ösregn och halv storm idag, så någon skogspromenad lär det inte bli *hehe*

    SvaraRadera
  4. Kul att du tittade in till mig! Vilket otroligt vackert skåp du visar i högerkanten! Härligt med en skogspromenad, även om vädret varit uselt i helgen. Ha en fortsatt trevlig kväll!
    Kram Anki

    SvaraRadera