lördag 31 oktober 2009

Trött i mössan

Det blir man när man, som jag, har den fula ovanan att vakna vid 4-snåret varje natt/morgon och inte lyckas somna om *suck* Många koppar kaffe blir det dessa dagar ;-)

Nu är vi nyss hemkomna efter ett besök hos svärföräldrarna. Idag var det livat i Eslöv, vill jag lova ;- Åtminstone för pojkarna, biltokiga som de är. Hela gatan utanför svärisarna var fulla av poliser och brandbilar och någon ambulans, då någon dummerjöns hade tuttat på i källaren i huset mittemot :-/

I alla fall; hör och häpna: Trappan är snart KLAR :-O Idag har jag betsat fotstegen (är helt snurrig i bollen av lukten) så i morgon ska jag ta resten, som kommer att bli antikvitt :-D
Ni får snaaart se resultatet (trodde aldrig jag skulle få säga det :P)

Igår pyntade jag skåpet i hallen lite grann. Så här bidde det :-D





Måste ju få visa ungarnas nya dagisfoton också :-) Ber om ursäkt för bildkvalitén, men har ingen scanner, så jag fick fota fotona *s*






För rättvisans skull; här kommer även några färska bilder på lillebror; killen med snyggaste frillan i Byhåla!





Innan jag stupar i säng, så måste jag bara visa en liten glimt av mina fina kökshanddukar :-D



Sådär ja; det var allt jag orkade med i afton. God natt mina damer :-D

2 kommentarer:

  1. Hej =)
    Vad fint skåpet blev med sina kransar och barnen också=)

    Kram Annica.

    SvaraRadera