söndag 1 november 2009

Ohoj, land i sikte!!!

Snart är projekt trapprenovering ett avslutat kapitel. Äntligen!!
Såhär har arbetet fortskridit de två senaste dagarna. Nu väntar jag otåligt på att grundfärgen ska torka, så jag får utföra färdigstrykningen med den härliga antikvita färgen :-D

Det ska bli skönt när det här är klart :-D I ärlighetens namn så var jag tveksam över om vi skulle lyckas såhär pass bra, med tanke på vilket jäkla jobb vi hade med allt lim!!! Helt vansinnigt! Nu ska jag avnjuta en kopp kaffe medan färgen torkar, två barn leker och ett sover middag :-D Hinner jag få trappan färdig innan det blir natt, så kommer ett inlägg till idag, det lovar jag *s*

Oj! Måste ju slå in presenter också :-) H blir stora killen i morgon; hela 3 år :-D

Ha en strålande söndag :-D








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar