söndag 8 november 2009

Ännu en vecka har gått.

Bara 3 veckor kvar till 1:a advent. Jösses, vad fort tiden går :-O
På torsdag bär det av till Ullared. Lillasyster och jag ska på shoppingrunda.
Hoppas på att få julklappsinköpen avklarade då, så man har det gjort :-D

Lillemannen lär väl inte få så mycket, då han är så liten än. Han lär tycka det är minst lika roligt med alla papper och snören från paketen *haha*

Mellangrabben har Musse Pigg, Musse Pigg och Musse Pigg på önskelistan, och storebror har snöat in på Små Einsteins. Någon vänlig själv som har en aning om var man kan få tag på leksaker med Einsteins? Har bara hittat filmer, men det är jag inte ute efter, då de ser alla avsnitt på Playhouse Disney. De enda leksaker jag har hittat har jag sett på e-bay, men inte en enda butik här i Sverige (på nätet, då) Så som sagt; tips är varmt välkomna.

Idag har det varit en sån där gråtrist, seg dag. Har inte hänt något alls i princip. Jag har varit ute och krattat lite regntunga löv och bäddat in mina rosor inför vintern. Sedan nu på eftermiddagen har jag slängt upp en hylla i hallen. Kamerabatteriet kolade medan jag höll på att fota som bäst, så bilder på det projektet får vänta tills i morgon.
Nu vankas lite kvällsmys med pojkarna innan det är dags att nanna kudden.

Om du missade det, mamma. Jag har ändrat så att även du kan skicka kommentarer här nu ;-)

Hoppas ni har haft en skön helg, allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar