tisdag 27 oktober 2009

Snart är det klippt!

Kikar in på en blixtvisit innan jag ska iväg till frissan och ansa barret en smula.
Ville bara visa mina fynd från lördagens loppisrunda :-D
Kameran och ljusförhållandena ville som vanligt inte samarbeta med mig, men så får det vara :P

Fick med mig en hel del godsaker; två tvättfat, en potta, en mjölkkruka och en gryta, allt från Kockums härliga gul/gröna serie :D Sedan ett stort härligt ägg (3-åringen ville äta det, men trodde inte han skulle orka hela själv *s*) och sist men inte minst, en gammal lagbok, tung som berget *s*

Nä, nu blev det brådis. Ha en strålande dag i höstsolen!










2 kommentarer:

  1. Kockums, jag bara älskar dessa små söta emaljerade ting! Tack för titten hos mig och den fina kommentaren.
    Ja visst är det svårt med bilder nu när höstmörkret är här, har samma problem.
    Hoppas du blev nöjd hos frissan! Ha en jätte bra dag!

    SvaraRadera
  2. Hej vilka fina fynd...hoppas håret blev bra=)

    Kram Annica.

    SvaraRadera